Translate

søndag den 24. juni 2012

first ever!


Som en start på min blog, har jeg besluttet mig for at vise mine nyeste tegninger.


Jeg lå og hang ved min computer, da jeg pludselig fik ideen til en tegning, billede nr. 1, og som det jo forløber sig (jeg formoder at andre har det på samme måde), så snart jeg var begyndt kunne jeg ikke stoppe.
Jeg må indrømme at jeg alt for sjældent får sat min ned og begyndt på en tegning, et maleri eller hvad det nu kunne være, men når jeg først får sat mig, er jeg ikke til at rive væk ;).

Som sagt er dette mit FØRSTE blogindlæg og jeg håber at hvem der nu kommer forbi det vil have det med i bedømmelsen :D
Jeg ville være rigtig glad, hvis du vil give nogle forslag eller kritik (helst noget produktivt), i kommentarerne.

Håber i kunne lide mit første indslag! let me know.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar